SKYACTIV Teknolojisi

SKYACTIV TEKNOLOJİSİ

Hiçbir sınır yok.

 

Beyaz bir kağıt parçası. Boş bir kanvas. Otomobillerimizi geliştirmenin yeni bir yolunu ararken mühendislerimize verilen araçlar bunlar.

Ne iyi ki, savaşçı ruhumuz Mazda'da her zaman yanımızda. İşte çığır açan ve teknolojik geleneklere meydan okuyan SKYACTIV TEKNOLOJİSİ böyle doğdu.

Dünyanın en yüksek sıkıştırma oranları, yeni şanzımanlar ve hafif tasarımlar bu uygulamanın sonuçları. Yeni nesil otomobillerimiz, mümkün olabilecek en üst düzeyde tasarruflu araçlar. Ayrıca, tam da bir Mazda'dan bekleyeceğiniz gibi, yaşattıkları sürüş deneyimi heyecan verici boyutlarda.

Bağlantıya geçin

SKYACTIV TEKNOLOJİSİ – gelecek burada. Videoyu başlatın ve otomobil geliştirmede yeni bir yaklaşımı keşfedin.

SKYACTIV, motordan şasiye ve gövdeden şanzımana kadar her şeyi, bir otomobilin tüm önemli parçalarını yeniden tanımlamak anlamına gelir. Bizi daha iyi performans ve verimlilik arayışına iten şeyin ne olduğunu, süreçleri nasıl iyileştirdiğimizi ve SKYACTIV TEKNOLOJİSİ ile çığır açan çözümü nasıl geliştirdiğimizi öğrenmek için lütfen videoyu izleyin. 

i-ELOOP – enerjiyi depolamanın benzersiz bir yolu. Daha iyi bir yakıt ekonomisi için Mazda'nın yeni rejeneratif fren sistemi

  • i-ELOOP

    i-ELOOP: Dünyanın, enerjiyi akü yerine bir kapasitörde depolayan ilk fren enerjisi rejenerasyon sistemi.

  • Gövde ve şasi

    Gövde ve şasi: Rafine ve lineer sürüşü, dünya lideri güvenliği ve verimli olduğu kadar hafif tasarımları nasıl sunduğumuzu keşfedin.

  • Motorlar

    Motorlar: Yüksek verimlilikleriyle performans konusunda çıtayı daha yükseğe taşıyan benzinli ve dizel motorlarımızı keşfedin.

  • Şanzımanlar

    Şanzımanlar: Yeni nesil otomatik ve manuel şanzımanlarımız, tekerleklere daha fazla güç aktararak otomobillerimizin mükemmel performanslarına katkıda bulunuyor.

  • Dizel

    Dizel: 14:1 ile seri üretim dizel motorlarda dünyanın en düşük sıkıştırma oranına sahip motorumuz değişken geometrili ikiz turboya sahip.

i-STOP şehir içinde dur-kalk şeklinde otomobil kullanırken yeni standartların tadını çıkarın

bisiklet

i-STOP, i-ELOOP'a mükemmel bir şekilde eşlik eder. Geleneksel rölantide durdurma sistemleri, aracın motorunu tekrar çalıştırmak için genellikle, motor ilk çalıştırıldığındaki yöntemi, yani bir elektrikli motoru kullanır. 

 

Doğrudan yakıt enjeksiyon teknolojilerini ve optimize edilmiş piston konumlandırmasını kullanan Mazda'nın benzersiz "i-STOP" sistemi, sürücülerin aracı neredeyse anında çalıştırmalarına olanak vererek yakıt ekonomisinde önemli bir iyileşme sağlar.