Mazda SSS

Mazda SSS

Sıkça Sorulan Sorular

 

Sorularınız için cevaplar, iletişim bilgileri ve referans bağlantıları almak için Mazda ürünleri ve hizmetleri hakkında en çok sorulan sorulara göz atın. Aşağıdaki listede belirli bir sorunun yanıtını görmek için sağ taraftaki artı simgelerini kullanın.

Mazda'nız Hakkında

Bir Mazda Kullanıcı Kılavuzu'na ihtiyacım var. Nerede edinebilirim?

Kullanıcı Kılavuzu'nuzun PDF versiyonunu çevrimiçi olarak burada bulabilirsiniz. Modelinizi seçtikten sonra "Kılavuzlar" sekmesine tıklayarak ilk dosyayı indirmeniz yeterlidir. Mazda'nızın özellikleri hakkında kullanışlı bilgiler içeren bazı yararlı eğitim videolarını da bulabilirsiniz.


Kullanıcı Kılavuzu'nuzun basılı bir kopyasını isterseniz lütfen bayinizden talep edin.

Mazda aracımı aksesuarlarla nasıl kişiselleştirebilirim?

Aracınızı özelleştirmeniz için çok çeşitli yüksek kalite Mazda aksesuarları bulunmaktadır. Aksesuarlar sayfasını ziyaret edin, aracınızı seçin ve gösterilen çeşitli aksesuar kategorilerine göz atın. Aksesuar seçiminizi yaptıktan sonra bir kopyasını oluşturmak için yazdır düğmesine basın; satın alım ve kurulum işlemlerine devam etmek için yerel bayinizle iletişime geçmeniz yeterlidir.

Mazda'nın nasıl yapılır videolarını ve eğitimlerini nerede bulabilirim?

Çeşitli Mazda özellikleri ve teknolojileri hakkında videolar ve eğitimler hazırladık. Detaylı bilgiler ve talimatlar içeren bu kaynakları buradan görüntüleyebilirsiniz. Aradığınız videoyu bulmak için modelinizi seçip filtreleri veya "arama" alanını kullanmanız yeterlidir.

My Mazda nedir?

My Mazda, önemli tüm Mazda dokümanlarınızı ve bilgilerinizi çevrimiçi olarak takip etmenin en kolay yoludur. Servis geçmişinden garantilere, her şey tek bir yerde bulunur. Üstelik, tüm bu bilgiler My Mazda uygulaması ile senkronize edilir; böylece bu bilgilere her yerden erişebilirsiniz. Mazda'nızı satın alırken bayiniz hesabınızı ayarlayacak ve hesabınızı etkinleştirmeniz için size bir e-posta gönderilecek.

My Mazda uygulamasını nasıl indirebilirim?

Mobil cihazınızdan My Mazda'ya erişmek için lütfen Android uygulamasını buradan veya iOS uygulamasını buradan indirin.

Bu web sitesinde ne tür bilgiler bulabilirim?

Mazda'nın Türkiye'ni resmi web sitesinde Mazda, Mazda araçları ve Mazda parçaları ile aksesuarları, detaylı araç özellikleri, kullandığımız tasarım ve teknoloji ilkeleri, fırsatlar ve anlaşmalar hakkında bilgi bulabilirsiniz. Aradığınızı bulmanıza yardımcı olması için ana sayfanın üzerindeki sekmeleri kullanın ve hızlı bağlantılar için site haritamıza göz atın.

Mazda ile nasıl iletişime geçerim?

Mazda Türkiye ile iletişime geçmek için 44 44 693 nolu Çağrı Merkezimiz'i arayabilirsiniz. 

Satın Alma

Bana en yakın Mazda bayisini nasıl bulabilirim?

Mazda bayilerinden size en yakın olanı bulmak için Bayi bul sayfasını kullanabilirsiniz. Posta kodunuzu veya şehrinizi girin, biz de size konum sıralamasına göre en yakın olan bayilerimizin bir listesini gösterelim.

Mazda broşürlerini nasıl edinebilirim?

Size posta yoluyla bir Mazda broşürü göndermekten memnuniyet duyarız. İlgilendiğiniz modeli seçin ve buradan bilgilerinizi girin. Ayrıca ilgilendiğiniz broşürün dijital bir kopyasını da indirebilirsiniz.

Bir test sürüşü için nasıl rezervasyon yaptırırım?

Çevrimiçi olarak bir Mazda test sürüşü için kolayca rezervasyon yaptırabilirsiniz. Test sürüşü sayfamızı ziyaret edin, ardından kullanmak istediğiniz model ile size en uygun bayiyi seçin ve bize iletişim bilgilerinizi iletin. Ardından size onay için bir e-posta göndereceğiz ve tercih ettiğiniz bayi, test sürüşü için size uygun bir zaman aralığı belirlemek amacıyla sizinle iletişime geçecektir.

Yeni bir Mazda sahibi olmak için araç kredisi bilgilerini nereden öğrenebilirim?

Finans Mazda sayesinde tüm Mazda otomobilleri için, müşterilerimizin beklentilerine ve ödeme planlarına göre özel ödeme seçenekleri sunulur. Bu konu hakkında en güncel bilgileri size en yakın Mazda bayisinden alabilirsiniz.

Mazda araçların ekipmanları, teknik özellikleri ve fiyatları hakkında detaylar arıyorum, nerede bulabilirim?

Mazda modelleri, teknik özellikleri, ekipman, donanımlar ve fiyatları hakkında detaylı bilgilerin yanı sıra Mazda araçlarının iç ve dış fotoğraflarını bu web sitesinde bulabilirsiniz. Yukarıdaki menüden Modeller sekmesine gidip ilgilendiğiniz aracı seçmeniz yeterlidir. Ayrıca tercih ettiğiniz teknik özelliklerle buradan kendi Mazda'nızı oluşturabilir veya bir Mazda bayisini ziyaret edebilirsiniz.

Mazda araçlarının fiyatları nedir?

Mazda'nın birçok modeli bulunmaktadır ve her birinin teknik özellikleri, ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde özelleştirilebilir. Bu, tercih ettiğiniz Mazda'nın fiyatlarının değişebileceği anlamına gelir; dolayısıyla ideal Mazda'nızın maliyeti hakkında fikir sahibi olmanın en iyi yolu model yapılandırma aracını ziyaret etmenizdir. Seçtiğiniz Mazda aracının fiyatı hakkında bilgiyi bir Mazda bayisinden de öğrenebilirsiniz.

Yeni Mazda araçların fiyatları tüm bayilerde aynı mıdır?

Mazda Türkiye olarak yayınladığımız fiyatlar Türkiye'nin her yerinde tüketicilere sunulmak üzere tavsiye edilen fiyatlardır. Her biri Mazda Türkiye ile hukuki zeminde işbirliği yapan bağımsız birer işletme olan bayilerimiz bu fiyatların altında veya üstünde fiyat belirleme hakkına sahiptir. Bu nedenle aynı özelliklerde olduğu varsayılan bir otomobil Türkiye'nin farklı noktalarında farklı fiyata sahip olabilir. Tercih ettiğiniz otomobilin fiyatı, teslim süresi, Mazda Kasko ve Finans Mazda şartlarını ve diğer tüm bilgilerini buradan bulabileceğiniz en yakın Mazda bayisinden edinebilirsiniz. 

Satış sonrası hizmet

Mazda aracımı ne sıklıkta bakıma vermeliyim?

Mazda'nızın bakım aralıkları, aracınızın modeline göre değişiklik gösterir. Mazda Bakım programlarını görüntülemek için buraya tıklayın veya bayinize danışın. Lütfen Mazda bakım programının tüm yeni araçlar için geçerli olduğunu ve üretici garantinizin ya da uzatılmış garantinin devamı için bu programa uyulması gerektiğini unutmayın.

Mazda aracıma nerede bakım yaptırabilirim?

Tüm personel gerekli eğitimi aldığı, Mazda aletlerini kullandığı ve tüm Mazda araçlarıyla ilgilenmek konusunda tecrübeye sahip olduğu için Mazda aracınıza bir Mazda bayisinde veya Mazda yetkiki servisinde bakım yaptırmanızı öneririz. Aracınızı bizim ağımızın dışında bakıma göndermeye karar verirseniz, garanti gerekliliklerini karşılamak için takılacak tüm parçaların Orijinal Mazda parçaları veya aynı kalitede muadil parçalar olduğundan emin olmanız önemlidir. Ayrıca bakım sırasında kullanılan parçaları ve yağları listeleyen ayrıntılı bir bakım faturası almanız gerekir; garanti kapsamında bir talepte bulunacak olursanız bu bilgiler gerekli olabilir. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Orijinal Mazda Parçaları kullanmanın faydaları nelerdir?

Orijinal Mazda Parçaları, tüm Mazda araç modelleri için tasarlanmış, üretilmiş ve bunlar üzerinde test edilmiştir. Özel eğitimli Mazda teknisyenlerimiz tarafından takıldıklarında Orijinal Mazda Parçalarının kalitesi, güvenilirlik ve yüksek performans sağlar. Tüm Orijinal Mazda Parçaları rekabetçi şekilde fiyatlandırılmıştır ve Mazda'nın yüksek kalite standartlarını karşılamaktadır; ayrıca içinizin tamamen rahat olmasını sağlamak için hepsi iki yıllık garantiye sahiptir. Orijinal Mazda Parçaları hakkında daha fazla bilgi almak için buraya tıklayın.

Bir Mazda bakımının maliyeti nedir?

Mazda Türkiye'nin belirlediği fiyatlar tavsiye niteliğinde olduğu için bakım fiyatları Mazda bayileri ve Mazda yetkili servisleri arasında değişiklik gösterebilir. Bir bayimizle görüşmenizi öneririz; olası maliyetler konusunda sizi memnuniyetle bilgilendireceklerdir. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Aracımın bakımını neden bir Mazda bayisinde yaptırmalıyım?

İçinizin tamamen rahat olması için Mazda'nızı güvenli ve güvenilir tutmak konusunda kararlıyız. Mazda bayileri tarafından istihdam edilen tüm teknisyenlerin, özel eğitim merkezimizde Mazda ürünleri konusunda eğitim almaları markamızın bir gerekliliğidir. Bu eğitim, gerekli uzman aletleri ve düzenli ürün güncellemeleriyle bir araya geldiğinde Mazda aracınızın bakım ve onarımının en yüksek standartlarda gerçekleştirilmesini sağlar.

Müşteriler araçlarının bakımını Mazda bayilerinde yaptırmak zorunda mıdır?

Mazda sahiplerinin araçlarını bir Mazda bayisinde bakıma vermeleri zorunlu değildir; ancak Mazda bayileri tarafından istihdam edilen tüm teknisyenler, özel eğitim merkezimizde Mazda ürünleri konusunda eğitim aldıkları için yetkili bayileri kullanmanızı öneririz. Bu eğitim, gerekli uzman aletleri ve düzenli ürün güncellemeleriyle bir araya geldiğinde Mazda aracınızın bakım ve onarımının en yüksek standartlarda gerçekleştirilmesini sağlar.

Bakımlarımdan birini kaçırdım. Şimdi ne olacak?

Kaçırılan bakımlar hakkında Mazda bayinizle görüşmelisiniz; çünkü bu durum aracınızın garantisini etkileyebilir. Bakım programının en kısa süre içerisinde normal düzenine dönmesi önemlidir. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Dijital Servis Kaydı (DSR) nedir?

Mazda'nın Dijital Servis Kaydı, araç sahiplerinin araç bakımından sonra damgalattıkları geleneksel defterin yerine geçen yenilikçi bir elektronik bakım defteridir. Tüm Mazda araçlarının bakım geçmişi, merkezi Mazda veri tabanında dijital olarak saklanır. Her bakımdan sonra size bakım onayını ve araç üzerinde yapılan çalışmaları gösteren güncellenmiş bir çıktı verilir.

Hangi Mazda araçları Dijital Servis Kaydı (DSR) için uygundur?

DSR, 1 Temmuz 2006 tarihinden itibaren kaydedilen tüm araçlar için standart bir uygulamadır. Aracınız 31 Aralık 1997 tarihinden sonra üretilmiş ve 1 Temmuz 2006 tarihinden önce kaydedilmişse, siz de aracınızın gelecekteki bakım geçmişini DSR sistemi üzerinden kaydetmeyi seçebilirsiniz. Bunun için bir sonraki bakım zamanında Mazda bayisinden veya yetkili servisten aracınızı sisteme eklemesini istemeniz yeterlidir.

Mazda aracımı nasıl Dijital Servis Kaydına (DSR) dahil edebilirim?

Aracınız 31 Aralık 1997 tarihinden sonra üretilmiş ve 1 Temmuz 2006 tarihinden önce kaydedilmişse, siz de aracınızın gelecekteki bakım geçmişini DSR sistemi üzerinden kaydetmeyi seçebilirsiniz. Bunun için bir sonraki bakım zamanında Mazda bayisinden veya yetkili servisten aracınızı sisteme eklemesini istemeniz yeterlidir.

Aracım için doğru yağ tipi nedir?

Aracınız için doğru yağ tipi, Mazda'nızın modeline ve yaşına bağlıdır. Ayrıntılı bilgiler için lütfen kullanıcı kitabınıza veya en yakın Mazda bayisine ya da yetkili servisine danışın. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Bir Mazda bayisi benim için yağ kontrolü ve dolumu yapabilir mi?

Mazda bayiniz veya yetkili servisiniz, memnuniyetle yağınızı kontrol edip dolumu yapacaktır. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Triger kayışı ne zaman yenilenmelidir?

Bu Mazda'nızın modeline ve yaşına bağlıdır. Ayrıntılı bilgiler için lütfen kullanıcı kitabınıza, Mazda bayisine ya da yetkili servisinize danışın. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Klima bakımımı ne sıklıkta yaptırmalıyım?

Mazda'nızın klima bakımı sıklığı, aracınızın modeline ve yaşına bağlıdır. Ayrıntılı bilgiler için lütfen kullanıcı kitabınıza veya Mazda bayisine danışın. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Mazda'nın uyguladığı bir akü atım planı var mı?

Mazda bayinizden yeni bir akü alıp taktırdığınızda, Mazda bayiniz eski akünüzü ücretsiz olarak atacaktır. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Kişiselleştirilmiş bir araç plakasına geçtim. Bunu nasıl Mazda'ya kaydedebilirim?

Araç tescil belgenizin bir nüshası ile birlikte kişiselleştirilmiş bir araç plakası isterseniz aracınız için doğru bilgilere sahip olduğumuzdan emin olmak için lütfen bizimle yazılı olarak iletişime geçin. Araç bakım anımsatıcıları veya güvenlik geri toplatma bilgileri için sizinle iletişime geçmemiz gerekebileceği için iletişim bilgilerinizde bir değişiklik olması halinde Mazda'yı bilgilendirmeniz önemlidir. Bize Ulaşın sayfamızda verilen bilgileri kullanarak Mazda ile iletişime geçiniz.

Mazda'mda bir arıza oldu. Bu garanti kapsamında mıdır?

Bu arızanın sebebine bağlı olacaktır. Mazda bayiniz veya yetkili servisiniz, aracınızın incelenmesini de içerecek şekilde sizi daha detaylı bilgilendirecektir. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya  tıklayın.

Garanti araç sahipleri arasında devredilebilir mi?

Standart Mazda garantisi araca uygulanır ve dolayısıyla araç sahipleri arasında devredilebilir niteliktedir. Araç sahipleri arasında devredilirken Mazda'nın Mazda aracınızla ilgili olarak dosyada doğru bilgilere sahip olmasını sağlamak için Garanti Bilgileri ve Dijital Servis Kaydı (DSR) defterindeki 'Mülkiyet Değişimi' kartını doldurmanız çok önemlidir.

İthal edilmiş bir Mazda satın aldım. Garanti için aracın kaydını Türkiye içinde nasıl yaptırabilirim?

Aracı başka bir AB ülkesinden satın aldıysanız bu durumda garanti Türkiye için de geçerlidir. Araç AB'nin dışından alındıysa, araç Türkiye içerisindeyken herhangi bir garanti kapsamı olmayacaktır.

Geri çağırma nedir?

Bir araç üreticisi, bir araç üzerinde güvenlik sorunu oluşturabilecek bir durum tespit ederse, bir geri çağırma işlemi başlatabilir; bu durumda hataların araç sahiplerine hiçbir masraf olmaksızın bayilerde giderilmesi için etkilenen tüm araçların yerini tespit etmeye çalışacaktır. Ayrıca bazen Mazda, araç sahibinin deneyiminin iyileştirilebileceği alanları tanımlayıp güvenilirliği ve işlevi geliştirmek için küçük değişiklikler yapabilir.

Aracımın geri çağırma kararından etkilenip etkilenmediğini nasıl öğrenebilirim?

Mazda'nızı bir Mazda bayisinden satın aldıysanız bilgileriniz Mazda Türkiye'ye aktarılacaktır; ardından geri çağırmadan etkilenen aracınız hakkında bilgi vermek için size yazılı olarak ulaşılacaktır. Mazda'nızı bir Mazda bayisinden satın almadıysanız bu durumda Garanti Bilgileri ve Dijital Servis Kaydı (DSR) defterindeki 'Mülkiyet Değişimi' kartında yer alan bilgileri göndererek veya Mazda bayinizi bilgilendirerek aracın yeni sahibi olduğunuzu Mazda Türkiye'ye bildirmeniz gerekecek. Aracınızın bir geri çağırma kararından etkilenip etkilenmediğinden emin değilseniz Mazda bayiniz bunu sizin için kontrol edebilir. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Aracım üzerinde yapılan geri çağırma işlemleri için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Hayır, tüm geri çağırma işlemleri ücretsiz olarak gerçekleştirilir.

Aracımı kalıcı olarak yabancı bir ülkeye kaydettirmek istiyorum ve benden bir uygunluk belgesi sağlamamı istediler; bunu nasıl edinebilirim?

Lütfen 44 44 693 nolu telefondan Çağrı Merkezimiz ile irtibata geçiniz. 

Avrupa'da seyahat ederken ne tür bir yol yardımı alabilirim?

Tüm yeni araçlar, aracın kilometresinden bağımsız olarak, yeni araç için 3 yıl boyunca geçerli olan ayrıntılı bir Mazda Avrupa Yol Yardımı kapsamındadır. Yolda kalacak olursanız size yardım edileceğini bilerek kendinizi güvenli ve güvende hissetmenizi istiyoruz. Avrupa'da seyahat ederken aracın arıza yapar, lastiğiniz patlar, hatta anahtarlarınızı kaybeder ya da benzininiz biterse Mazda'nın Avrupa Yardımı size yardımcı olabilir. 44 44 693 numaralı telefondan bizimle iletişime geçin.

Aracımla yurt dışına çıkacağım, neye ihtiyacım var?

Avrupa'daki her ülkenin sürüş kuralları, yasaları ve yönetmelikleri farklıdır. En güncel bilgiler için seyahatinizden önce lütfen iyi bilinen bir otomobil kuruluşu ile iletişime geçin. Yurt dışında araç sürerken gerekli olan ampul seti, uyarı kukaları ve ilk yardım setleri gibi malzemeleri Mazda bayisinden veya yetkili servisten satın alabilirsiniz. En yakın Mazda Bayinizi bulmak için buraya tıklayın.

Aracımla yurt dışına çıkacağım, farlarımın hüzmesini nasıl değiştirebilirim?

Bu durum araç modelinize göre değişeceği için lütfen daha fazla bilgi için Mazda bayinizle iletişime geçin. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Mazda'mın Dijital Servis Kaydı (DSR) Türkiye dışındaki Mazda Bayileri tarafından da erişilebilir mi?

Avrupa'nın neresinde olursanız olun tüm Mazda bayileri aracınızın bakım geçmişine erişebilir; böylece Mazda'nızla gerektiği şekilde ilgilenilmesi sağlanır. Bu da gereksiz veya tekrar eden bakım çalışmalarından sakınmanızı sağlayarak zaman ve nakit anlamında tasarruf etmenizi sağlar.

Kazalar ve Onarım

Bir arıza yaşarsam ne yapmalıyım?

Mazda aracınızda herhangi bir arıza yaşayacak olursanız 44 44 693 nolu telefondan Mazda Yol Yardım'ı arayabilir veya en yakın Mazda bayisiyle iletişime geçebilirsiniz.

Aracım çalıştıramıyorum ve sanırım aküm bitti. Ne yapabilirim?

Aracınız hala garanti kapsamındaysa Mazda Yol Yardımı'ndan yararlanmak için 44 44 693 nolu telefonu arayabilirsiniz. Ayrıca size yardımcı olabilecek olan Mazda bayisiyle veya yetkili servisiyle de iletişime geçebilirsiniz. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Mazda'm çalındı. Mazda bu konuda nasıl yardımcı olabilir?

Araç hırsızlığı durumunda lütfen önce polisle iletişime geçin ve ardından sigortanızı arayın. Aracınızın detaylı teknik özellikleri öğrenmek, sigorta yetkilinizle aracınızın değerlemesi için destek almak veya araç değiştirme seçeneklerini görüşmek için lütfen bayinizle iletişime geçin.

Aracım için Mazda Türkiye üzerinden parça siparişi verebilir miyim?

Hayır, Orijinal Mazda Parçaları yalnızca bir Mazda bayisinden veya yetkili servisten alınabilir. En yakın Mazda bayisini bulmak için buraya tıklayın.

Mazda Yol Yardımı’nı nasıl satın alabilirim?

Yol Yardımınızı uzatmak için lütfen Mazda bayisiyle iletişime geçin.

Aracımın garanti süresini ve kapsamını nasıl genişletebilirim?

Üreticinin kapsama süresinin sonuna doğru aracınız için Uzatılmış Garanti satın alabileceksiniz. Mazda'nız için mevcut Uzatılmış Garanti seçenekleri için lütfen bayinizle iletişime geçin. 

Mazda Teknolojisi

SKYACTIV Teknolojisi nedir?

Mazda'nın SKYACTIV teknolojisi, motor ve vitesten platforma kadar her şeyi yeniden tanımlayarak araçların performansı ile keyfini bir üst seviyeye çıkaran bir devrimdir. İnanılmaz bir yakıt verimliliği ile eksiksiz bir sürüş keyfini bir araya getiren benzinli ve dizel motorlar. Yakıt verimliliğine katkıda bulunurken aynı zamanda araç üzerinde mükemmel bir kontrol sağlayan vites sistemleri. Aracın üstün performans sergilemesini sağlayan ve bir "Jinba Ittai" hissiyatı yaratan hafif ancak sağlam platform. Tüm detayları burada bulabilirsiniz.

MZD Connect nedir?

MZD Connect, sürücünün uyumlu bir mobil telefon cihazı üzerinden parmaklarının ucuyla müziğe, sosyal medyaya ve metin mesajlarına erişmesini sağlayan, Mazda'nın araç içi bilgi ve eğlence sisteminin marka adıdır. MZD Connect 7 inçlik geniş renkli dokunmatik ekran ve sezgisel Multimedya Kumandası (HMI) ile kontrol edilir. Tüm detayları burada bulabilirsiniz.

i-ELOOP nedir?

i-ELOOP, araç yavaşladığı sırada aracın kinetik enerjisini elektrik enerjisine çeviren fren enerjisi yeniden üretim sistemlerine verilen isimdir. Üretilen elektrik enerjisi daha sonra kullanılmak üzere depolanır. Bu elektrik enerjisi farlar, klima kontrolü, ses sistemi veya diğer elektronik ekipmanların çalıştırılması için kullanılabilir. Bu da motorun elektrik üretmek için ekstra yakıt yakma ihtiyacını azaltarak yakıt tasarrufunu iyileştirir. Nasıl çalıştığıyla ilgili videoyu buradan izleyebilirsiniz.

i-ACTIVSENSE nedir?

Mazda'nın i-ACTIVSENSE teknolojisi, sürücünün olası tehlikeleri tanımasına yardımcı olarak ve çarpışmaların önlenmesine yardımcı olabilecek kaza öncesi güvenlik özellikleri sayesinde daha güvenli bir sürüşü desteklemek amacıyla geliştirilmiş bir dizi ileri güvenlik teknolojisidir. i-ACTIVSENSE güvenlik özellikleri arasında olası tehlikeleri tanımlamak için milidalga radarları ve kameralar gibi algılama cihazları bulunur. Daha fazlasını burada bulabilirsiniz.

KODO Design nedir?

KODO: Hareketin Ruhu, Mazda'nın araçlarının ardındaki tasarım felsefesidir. KODO Tasarımı, yaşamın dinamik güzelliğini, vahşi bir hayvanın avına atıldığı andaki gücünü ve zarafetini bir araya getirir; böylece araç dururken bile bir hareket hissi oluşturur. Daha fazlasını burada bulabilirsiniz.

Aradığınızı bulamadınız mı?